Alleen relevante advertenties worden getoont
Remarketing


Relevante advertenties
Van strategie tot uitvoering.
Remarketing is misschien een onbekend woord, maar de methode is wel bekend. De methode houdt in dat je potentiële klanten die onlangs uw website hebben bezocht nogmaals aan te spreken met relevante advertenties. Deze kunnen op Google, social media of ergens anders op het internet zijn. Zo houdt je als bedrijf de aandacht bij de mensen die recent interesse in uw website of webshop hebben getoond.
Welke voordelen?
Al geïnteresseerde bezoekers bereiken
Alleen relevante advertenties worden getoont
Op basis van data bij te sturen en aan te passen
Kan de potentiële klant helpen met het maken van zijn beslissing

Remarketing in de praktijk
Hoe werkt remarketing in het echt? Je bereikt dus mensen die uw website eerder hebben bezocht. Deze advertenties kunnen op verschillende manieren geuit worden.
Als u van plan bent om remarketing in te zetten is het cruciaal om te beginnen met het plaatsen van remarketingtags op al uw websitepagina’s. U registreert met de tags welke bezoekers uw website hebben bezocht. Je plaatst vervolgens deze bezoekers in een zogenaamde remarketinglijst. Dit is erg handig, zeker als u met met verschillende doelgroepen te maken heeft. U kunt dit dan verdelen. U kunt dan op basis van elke doelgroep een gerichte campagne opzetten.
Waarom remarketing?
Remarketing blijkt uit ervaring en onderzoek erg efficient te zijn. U wekt wederom de interesse van al geïnteresseerde bezoekers. Dit kan ervoor zorgen dat ze toch wel die aankoop doen.
Scherpe prijzen
Omdat je mensen bereikt die al geïnteresseerd zijn, is de kans op aankoop groter. Verder is remarketing niet prijzig, waardoor dit alles alleen maar in uw voordeel werkt.
7 dagen per week bereikbaar
Google Certified Partner
Meetbaar resultaat
Maximaal rendement
Gericht adverteren
Bereik meer klanten
Supersnel geleverd
Goed leesbaar op elk apparaat
SEO zoekmachine optimalisatie
Social Media koppeling
Geavanceerde formulieren